گوشی هوشمند شما با سرطان می جنگد!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛شاید تصور اینکه برنامه‌ای برای مبارزه با سرطان را بر روی گوشی‌ اندرویدی خود نصب کنید کمی دشوار به نظر برسد.البته اشتباه نکنید،این برنامه از قابلیت تفکر مثبت برای مبارزه با سرطان بهره نمی‌گیرد و درواقع این برنامه را باید نتیجه همکاری نمایندگی سامسونگ در استرالیا و دانشگاه Vienna برشمرد.


این برنامه که Samsung Power Sleep نام دارد،در حال حاضر تنها بر روی گوشی های اندرویدی قابل استفاده است و با تنظیم هشدار برای بیدارشدن در صبح روز بعد،متوجه خواهد شد که عملا استفاده شما از گوشی هوشمندتان به پایان رسیده است،از این زمان تا هنگام اتمام هشدار،این برنامه عملا توان پردازشی گوشی شما را برای تحلیل عملکرد ماتریس تشابهات پروتئین‌ها قرض خواهد گرفت.


پایگاه داده‌ای که به تحلیل مشابهت‌ های موجود بین پروتئین‌ها می‌پردازد می‌تواند عملاً به ایجاد و طراحی روشی برای درمان سرطان کمک کند،امّا مشکل اینجاست که این فرایند به حجم محاسباتی بالایی نیاز دارد و اگر چه مجموعه‌های عظیمی از رایانه ها درحال کار بر روی این پروژه هستند اما اضافه کردن توان گوشی‌های هوشمند عملاً می‌تواند یک گام دیگر در جهت نیل به این هدف باشد.


این برنامه در صورتی که گوشی شما کاملاً شارژ شده باشد و به شبکه وا‌ی‌فای اتصال داشته باشد شروع به کار خواهدکرد.البته با توجه به سرقت اطلاعات از روش‌های گوناگون،هنوز تردیدهایی درمورد استفاده از این برنامه،به ویژه در زمانی که کاربر توانایی رویت اطلاعات مبادله شده توسط گوشی خود را ندارد،وجود دارد.

 




:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : دو شنبه 28 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com